Мотиваційна творча група БІОЛОГІЯ

вторник, 4 декабря 2018 г.

Автопортрет




          
Працюючи в школі вже більше десяти років, я з упевненістю можу сказати, що немає нічого важливішого, в процесі оволодіння новими знаннями, ніж мотивація до саме цього процесу. Мотивація не зовнішня, яка відіграє роль спонукання – це цікаві уроки, нестандартні форми і методи роботи, використання ІКТ і новітніх методик. Мотивація внутрішня – це навіщо мені ці знання? Коли вони можуть мені знадобитися? Чи варто мені запам’ятовувати інформацію, яку говорить вчитель.

            Мені щастить з викладанням найважливішого в житті предмету – «основи здоров’я». Кожна тема, кожен урок в темі – це важливі знання для збереження, відновлення та зміцнення власного здоров’я, як необхідної умови гармонійно розвиненої особистості.
            І вже зрозуміло, що тема, над якою я працюю, є майже незмінною упродовж більше ніж десять років - це формування здоров’язберігаючої компетентності різними шляхами, в тому числі і підвищенням мотиваційного компоненту на уроках основ здоров’я.
           Мені довелося оволодіти знаннями та практичними навичками тренера під час участі у проекті «Вчимося жити разом», що остаточно переконало мене в тому, що тренінгові форми роботи ефективні в піднятті саме внутрішньої мотивації, того розуміння – «навіщо мені ці знання?». Постійний пошук ефективного викладення навчального матеріалу, використання різних надбань сучасної та зарубіжної тренінгової роботи, надихають мене на власні розробки та створення власних інструментів щодо роботі в малих та великих групах. Створення ситуацій, де учень сам робить висновки про необхідність збереження, відновлення та зміцнення здоров’я.
           Щоб я змінила в освітньому процесі? Додала б більше годин для важливих для особистості тем – власна мотивація, розуміння себе, самовиховання, самоосвіта, прагнення зрозуміти важливість життя, його унікальність та неповторність, гармонію з собою та природою.
           Ці важливі теми і є моє прагнення до навчання. Я навчаючи – навчаюсь!  А мої захоплення це психологія, медицина, рукоділля.
(малюнок з мережі интернет)



Комментариев нет:

Отправить комментарий